Łowienie z marszu – zimowe wspomnienia.

Ocena użytkowników:  / 6
SłabyŚwietny

DSC01558 Łowienie z marszu – zimowe wspomnienia.
Za oknem szaro i ponuro, siedzę przy komputerze i wspominam sezon 2014r, oglądając zdjęcia z zasiadek, co nakłoniło mnie do napisania krótkich wspomnień z szybkiego wypadu nad pobliską wodę.

Przeniesiemy się na początek sierpnia, po ponad miesięcznym poście karpiowym, spowodowanym natłokiem obowiązków. Wraz z moim kompanem Wojtkiem Ł. wybraliśmy się na nockę z marszu na małą komercję, szybki telefon do właściciela łowiska, wypad do sklepu po jakieś papu i zimne piwo, spakowanie sprzętu ograniczonego do minimum i w drogę.
Dotarliśmy na miejsce w sobotę wieczorem, szybkie rozłożenie wędek by zestawy znalazły się jak najszybciej w wodzie, a my zasiedliśmy wygodnie w fotelach z puszką zimnego piwa w ręku i relaksowaliśmy się nadchodzącą nocą, która jednak nie była zbyt przyjemna, ponieważ była baaardzo zimna i wilgotna ale przyniosła mi trzy rybki nie za duże ale bardzo cieszyły po tak długiej przerwie.
Znów sprawdziły się śmierdziele i punktowe nęcenie PVA.

Nad ranem gdy słońce wstało i znów zaczęło przyjemnie grzać skończyły się brania, a my zaczęliśmy pakować się do domów.
Pisząc ten raport mamy już 2015r pogoda za oknem jak na środek zimy bardzo przyjemna i napawa optymizmem, że sezon uda się zacząć w miarę jak najwcześniej i znów będzie można poczuć ten przyjemny pulsujący ciężar na końcu wędki, cieszyć się otaczającą Nas przyrodą i wyciszyć się od pędzącego na co dzień życia. Mam nadzieję, że nadchodzący sezon przyniesie dużo niezapomnianych chwil i przygód oraz że uda się pobić swoje PB czego Wam i sobie życzę.
Z gangsterskimi pozdrowieniami Piotrass30

Komentarze

#3 Avisek 2015-02-15 10:18
Piotras kurde jak to z tobą jest ze oglądam twoje artykuły a konkretniej zdjęcia to na wszystkich zero uśmiechu zawsze powaga :) pozazdrościć każdego wypadu ryb i dobrej smykałki do pisania art.

+1 #2 Paweł Stępień 2015-01-28 09:42
Krótko,zwięźle i na temat fajnie Piotrek.
Pierwszy raz cię widzę w krótkim rękawku....

#1 misiek 2015-01-28 00:58
Piotrek super arcik :D ;)

Dodatkowe informacje

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of the site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.